Spadki notują niemal wszyscy. Sprzedaż nawet "Gościa Niedzielnego", który od dawna utrzymuje się na pierwszej pozycji wśród tygodników opinii, spadła o 4,5 proc. w porównaniu z zeszłym rokiem i w lutym 2014 roku wyniosła 137 927 egzemplarzy - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Na drugim miejscu znalazła się "Polityka" ze sprzedażą na poziomie 120 tys. egzemplarzy, a pierwszą trójkę zamyka "Newsweek", który zanotował średnią sprzedaż ogółem na poziomie 117 tys. egzemplarzy.
Poważne spadki zanotowały tygodniki "W Sieci" i "Do Rzeczy" - odpowiednio o 20 i 40 proc. Sprzedaż "W Sieci" wyniosła 78 794 egz., a "Do Rzeczy" 68 344 egzemplarze. Wyjątkiem jest "Tygodnik Powszechny", który choć w zestawieniu zajął ostatnie miejsce, jako jedyny może pochwalić się wzrostem rzędu 2,6 proc. i uplasował się na poziomie 16 891 sprzedanych egzemplarzy.
Szczegółowe wyniki na portalu Wirtualnemedia.pl >>