Najchętniej kupowane: "Gość Niedzielny" i "Polityka". "Do Rzeczy" o 40 proc. w dół

Wśród tygodników opinii najczęściej kupowano "Gościa Niedzielnego", "Politykę" i "Newsweeka". Największe spadki sprzedaży zanotowały "Do Rzeczy", "W Sieci" i "Gazeta Polska" - to wyniki sprzedaży tygodników za luty 2014 w zestawieniu z lutym zeszłego roku. Pisze dziś o nich portal Wirtualnemedia.pl

Spadki notują niemal wszyscy. Sprzedaż nawet "Gościa Niedzielnego", który od dawna utrzymuje się na pierwszej pozycji wśród tygodników opinii, spadła o 4,5 proc. w porównaniu z zeszłym rokiem i w lutym 2014 roku wyniosła 137 927 egzemplarzy - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Na drugim miejscu znalazła się "Polityka" ze sprzedażą na poziomie 120 tys. egzemplarzy, a pierwszą trójkę zamyka "Newsweek", który zanotował średnią sprzedaż ogółem na poziomie 117 tys. egzemplarzy.

Wyjątkiem "TP"

Poważne spadki zanotowały tygodniki "W Sieci" i "Do Rzeczy" - odpowiednio o 20 i 40 proc. Sprzedaż "W Sieci" wyniosła 78 794 egz., a "Do Rzeczy" 68 344 egzemplarze. Wyjątkiem jest "Tygodnik Powszechny", który choć w zestawieniu zajął ostatnie miejsce, jako jedyny może pochwalić się wzrostem rzędu 2,6 proc. i uplasował się na poziomie 16 891 sprzedanych egzemplarzy.

Szczegółowe wyniki na portalu Wirtualnemedia.pl >>

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.